وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فارس: چطور شد استقلال نیم فصل دوم را خوب آغاز نکرد؟

در نیم فصل دوم چند بازیکن تیم ما نتوانستند به تیم کمک کنند. در آخرین بازی نیم فصل مقابل نفت تهران تیموریان مصدوم شد، حیدری مجددا آسیب دید و چند بازیکن از تیم ما رفتند. در نیم فصل اول هم به جز بازی اول مقابل سپاهان چند بازی طول کشید تا به هماهنگی لازم برسیم. حتی مقابل فجرسپاسی و داماش در دور رفت با وجودی که برنده شدیم اما بازی های خوبی ارائه نکردیم. حالا هم دقیقا شرایط نیم فصل اول را داریم و تا هماهنگی نسبی به وجود بیاید چند هفته زمان خواهد برد.

فارس: مقابل تیم های پایین جدول شکست خوردید...

متاسفانه در دو سه هفته اخیر نتایج خوبی نگرفتیم و دلیل اصلی این باخت ها عدم هماهنگی بازیکنان به دلیل مشکلاتی که عنوان کردم، بود.

فارس: اما این مسئله برای هواداران قابل هضم نیست؟

فکر می کنم بازیکنان استقلال کمتر از هواداران از این شرایط ناراحت نیستند و برای آنها سخت است. باید طوری با این موضوع برخورد کنیم که شرایطمان را تغییر دهیم. باید مقابل تیم هایی که با ما در کورس قهرمانی هستند مدیریت داشته باشیم. فولاد، تراکتورسازی و سپاهان تیم هایی هستند که برای قهرمانی با آنها رقابت می کنیم و اگر امتیازات چند بازی آینده را بگیریم می توانیم این دو شکست را جبران کنیم.

فارس: خیلی ها می گویند در صورتی که استقلال مقابل فولاد نتیجه نگیرد، وارد بحران می شود.

من اصلا به نتیجه نگرفتن فکر نمی کنم ولی بر فرض آنکه نتیجه را از دست بدهیم استقلال این قدر بزرگ هست که از این شرایط خارج شود.

فارس: قبول داری در صورتی که مقابل فولاد و تراکتورسازی نتیجه نگیرید شرایط برای قهرمانی خیلی سخت می شود؟

چنین چیزی را قبول ندارم. امسال تمام فکر و ذکرمان قهرمانی است و می توانیم این عنوان را از آن استقلال کنیم ضمن آنکه توانایی فتح جام حذفی را داریم.

فارس: یعنی می توانید تراکتورسازی را در تبریز شکست دهید؟

چرا که نتوانیم؟! بازی مشکلی داریم اما من از شما سؤال می پرسم مگر تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی استقلال را شکست نداد؟ پس ما هم می توانیم در تبریز این تیم را ببریم.

فارس: خیلی ها می گویند با جدایی فرهاد مجیدی خط حمله استقلال دچار افت شده است. نظر تو چیست؟

من و سایر بازیکنان استقلال خیلی درباره این موضوع صحبت کرده ایم ولی بازیکنانی که در خط حمله استقلال بازی می کنند، بازیکنان بزرگی هستند که آمار آنها در چند سال اخیر برای همه مشخص است. درست نیست که این موضوع را در زمانی مطرح کنند که تیم ما نتیجه نگرفته است. مجیدی بازیکن بزرگی است اما مگر زمانی که مجیدی در نیم فصل اول نزدیک ۸ بازی گل نزد کسی گفت او گل نمی زند؟ کسی در آن زمان اشاره کرد که خط حمله استقلال ضعیف شده؟ وقتی یک تیم گل می زند و یا خوب دفاع می کند همه زحمت کشیده اند. فکر می کنم مسائل دیگری وجود دارد که در مورد رفتن مجیدی این قدر بحث می شود.

فارس: چه مسائلی؟

وقتی سوژه ای برای پرداختن به آن نداشته باشند، این مسائل را عنوان می کنند. در حال حاضر وقتی مجیدی نیست دیگر بازیکنان توانایی این را دارند که جای او را پر کنند.

فارس: خط حمله استقلال چطور؟ یعنی هیچ افتی نداشته اید؟

من که گفتم در حال حاضر در این چند بازی شرایطمان خاص بوده اما این گونه نمی ماند و همه چیز عوض می شود. ما می توانیم خیلی بهتر از اینها گلزنی کنیم. میداودی، من، یرکوویچ و حتی شریفات بازیکنانی هستیم که در طول فصل در بازی های بزرگ برای استقلال گلزنی کرده ایم. همین اتحاد بوده که تیم به صدر جدول رسیده و حتی یرکوویچ که تازه به جمع ما اضافه شده یک گل سه امتیازی برایمان به ثمر رسانده است. بنابراین نباید نبود یک نفر را این قدر بزرگ و مدام بابت این مسئله به تیم فشار وارد کنیم.

فارس: بازی فردا با فولاد را چطور می بینی؟

تیم های مجید جلالی همیشه خوب بازی می کنند. با این مربی در پاس عنوان قهرمانی را کسب کردم و کاملا با تفکرات او آشنا هستم. به نظرم فوتبال زیبایی از کار درآید.

فارس: قبول داری تماشاگران استقلال از بازی های تیمشان نسبت به لنگ کمتر استقبال می کنند؟

این مسئله را قبول ندارم. لنگیا به خاطر حضور دنیزلی در این دو بازی استقبال خوبی از بازی هایشان به عمل آوردند ولی هواداران ما در طول فصل بیشتر به ورزشگاه آمدند و از تیمشان حمایت کردند. امیدوارم حالا که شرایط خاص است بیشتر به ورزشگاه بیایند و به حمایت هایشان ادامه دهند.

 


نظرات شما عزیزان:

فروشگاه بیزنا فروتل
ساعت1:34---8 بهمن 1390
سلام منو به عنوان خرید تیشرت و دستبند استقلال لینک کن در عوض بنر تو تو سایتم میذارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 1724
بازدید کل : 185985
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا